- 14 sty , 2025
- Lokalizacja: Zabrze
- Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
wykształcenie średnie lub wyższe, dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz Windows Server (AD, DNS, DHCP, GPO, File, Server, WSUS), dobra znajomość technologii sieciowych TCP/IP (urządzenia Cisco), dobra znajomość systemów wirtualizacji Hyper-V, znajomość zasad działania urządzeń firewall (mile widziana znajomość Hillstone), min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na zrozumienie dokumentacji urządzeń i ich konfiguracji a także swobodnego korzystania z technicznych serwisów anglojęzycznych, wiedza z zakresu budowy i eksploatacji urządzeń sieciowych oraz serwerowych, umiejętność konfiguracji sprzętu komputerowego i sieciowego, komunikatywność umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów IT. Mile widziane: znajomość systemów operacyjnych Linux, znajomość mikrokontrolerów ESP, znajomość Home Assistant i doświadczenie w automatyce przemysłowej
Zabrze
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 do 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Bieżące oferty pracy
Data dodania: 23 sty 2025
Lokalizacja: Gliwice Strefa Ekonomiczna Zadania: Obsługa zamówień produkcyjnych oraz magazynowych Obsługa skanera Przyjmowanie dostarczonego materiału do magazynu oraz na produkcję Dbanie o właściwe składowanie produktów i porządek na magazynie Wymagania:...
Data dodania: 23 sty 2025
Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności. Opis stanowiska: Obsługa i zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową zgodnie z przepisami prawa. Koordynacja dokumentacji pracowniczej: tworzenie akt,...
Data dodania: 23 sty 2025
Twoje zadania: Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami. Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy. Analiza rynku i identyfikowanie nowych...