- 17 sty , 2025
- Lokalizacja: Gliwice
- Firma: Roca Polska
Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.
(bez doświadczenia)
- Zarządzanie pracą w zespołach produkcyjnych,
- Monitorowanie procesu i produktu,
- Gromadzenie danych oraz analiza rezultatów.
- Absolwent kierunku Inżynieria Produkcji lub pokrewnego,
- Znajomość podstawowych pojęć z zakresu produkcji,
- Umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
- Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,
- Znajomość języka angielskiego,
- Mile widziane odbyte praktyki w zakładzie produkcyjnym,
- Motywacja do uczenia się i rozwijania swoich umiejętności,
- Zrozumienie dla filozofii nauki poprzez pracę, poczynając od stanowisk robotniczych,
- W okresie uczenia się gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym w ruchu ciągłym,
- Wymagany status absolwenta - osoba, która ukończyła studia w ciągu ostatniego roku.
- Umowę o pracę na okres 12 miesięcy,
- Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia z zakresu produkcji,
- Profesjonalne wsparcie ze strony doświadczonych pracowników,
- Szkolenie na stanowisku Kierownika Zmiany,
- Zapoznanie się ze specyfiką pracy na każdym z działów produkcji,
- Udział w projektach.
Bieżące oferty pracy
Data dodania: 23 sty 2025
Lokalizacja: Gliwice Strefa Ekonomiczna Zadania: Obsługa zamówień produkcyjnych oraz magazynowych Obsługa skanera Przyjmowanie dostarczonego materiału do magazynu oraz na produkcję Dbanie o właściwe składowanie produktów i porządek na magazynie Wymagania:...
Data dodania: 23 sty 2025
Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i umiejętności. Opis stanowiska: Obsługa i zarządzanie dokumentacją kadrowo-płacową zgodnie z przepisami prawa. Koordynacja dokumentacji pracowniczej: tworzenie akt,...
Data dodania: 23 sty 2025
Twoje zadania: Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami. Budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy. Analiza rynku i identyfikowanie nowych...