- 09 cze , 2025
- Lokalizacja: Mikołów
- Firma: Synevo Sp. z o.o.
- Obsługa Pacjentów w Punkcie Pobrań;
- Wykonywanie czynności medycznych w zakresie działania Punktu Pobrań;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu komputerowego do obsługi Pacjentów.
- Wykształcenie kierunkowe (pielęgniarstwo, położnictwo, ratownictwo medyczne, opiekun medyczny, technik analityki medycznej);
- Czynne prawo wykonywania zawodu (w przypadku Opiekuna Medycznego kwalifikacja MED.14);
- Aktualne zaświadczenie o niekaralności;
- Znajomość procedur medycznych;
- Doświadczenie zawodowe w pobieraniu materiału biologicznego do badań u dorosłych i dzieci;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
- Mobilność;
- Dużo pozytywnej energii.
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia;
- Pracę w systemie jednozmianowym;
- Kwartalny system premiowy;
- Inicjatywy i konkursy dla pracowników, dni tematyczne (np. Dzień Popcornu, Dzień Pizzy, Tłusty Czwartek i wiele innych);
- Program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi;
- Pracę w komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Miejsce pracy: Punkty Pobrań na terenie Katowic, Mikołowa, Tych - system rotacyjny.
Bieżące oferty pracy
Data dodania: 10 cze 2025
Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym dorabianie kluczy drobne naprawy zegarmistrzowskie naprawa obuwia Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu dokładność, sumienność komunikatywność i...
Data dodania: 10 cze 2025
Dołączając do zespołu będziesz odpowiedzialny za: wykonywanie przeglądów maszyn i urządzeń, wykonywanie serwisów smarowniczych, utrzymanie urządzeń w należytym stanie technicznym, diagnozowanie usterek. Nasze oczekiwania: podstawowa znajomość budowy...
Data dodania: 10 cze 2025
Opis stanowiska: będziesz odpowiedzialny za przygotowanie i prowadzenie zabiegów hemodializy zapewnisz pacjentom wysoką jakość opieki będziesz edukował pacjentów i promował zdrowy tryb życia poprowadzisz elektroniczną dokumentację medyczną pacjentów...